Vulpița mea

Vulpița mea
By Andrew Diaconesque

Când totul părea pierdut,
În viața mea tu ai apărut.
Soarele a răsărit din nou și pentru mine
Iar eu îmi doream să fiu alături de tine.

Aș vrea să ne vedem curând,
Să privesc din nou acei ochi, râzând,
Mirat de albastrul lor sclipitor,
Ce provoacă în mine un mare dor.

Aș vrea să te pot îmbrățișa,
Să-ți simt inima lângă a mea.
Să nu mai simt un gol nespus,
Privind la soarele ce tocmai a apus.

Regret nespus ce s-a-ntâmplat,
Și dacă crezi că te-am abandonat,
Îmi cer iertare în genunchi, plângând,
Și sper să ne vedem curând.

Aș mai vrea totuși să iți spun,
Știind că nu sunt cel mai bun;
Indiferent de ce s-ar întâmpla,
Eu te iubesc, Vulpița mea.

Lasă un răspuns

