Un suflet încarcerat

Un suflet încarcerat
By Andrew Diaconesque

În sufletul meu mai mic, mai mare
S-au adunat mulțime de ocare
Și ură pentru cea pe care,
O vedeam un minunat soare.

Și te-am iubit, haină zdreanță,
Pe tine si intențiile tale haine
Ce mă distrugeau pe mine.
Și ți-am dat mereu a doua șansă,
Dar tu ca ființă inferioară,
Mi-ai produs o rană superioară.

O rană ce nu s-a vindecat,
Decât după mult plâns și-un lung oftat.
Dar nu uita, ca nu faci nici un leu
Pentru că eu sunt zeu în felul meu.

Lasă un răspuns

