Steaua 1816

O provocare propusă de Vanessa de a scrie amândoi o poezie și dusă la bun sfârșit.

Steaua 1816

Te-am așezat pe o cometă
Purtându-te în ochii mei,
Și te-am privit ca o chiuvetă,
Erai beată, cu tot cu ei.
Și ți-am spus de atâtea ori,
Alcoolul nu e pentru minori
Dar totuși l-am băut, era otrava vieții mele
Era tot ceea ce ți-am cerut.
Să nu mă lași pierdut în gânduri
Ci să mă porți pe bolta nopții,
Să fiu eu cel care printre rânduri
Ți-am pus capăt ție și sorții
Să nu te uiți acum uimită
Când te privesc necugetat
Ești acea zână minunată
Prin care eu mințile mi le-am uitat.
M-ai ajutat să-mi regăsesc
Sufletul de mult furat,
Și m-ai făcut să iubesc
Ceea ce de mult am uitat.
Speram să trăiesc un infinit
Să-nvăţ iubirea pas cu pas,
Dar tu, tu ființă idioată
M-ai făcut sa nu mai fiu cine am fost,
Căci căutând printre frânturi
M-am pierdut în amintiri
Și-am ajuns să cunosc
Ceea ce lumea considera fără rost,
Cum e să zbori printre cuvinte
Să pui pe hârtie gânduri smintite,
Să iubești destinul mort
Să fi mereu absorbit de tot.
De tot ce lumea nu mai crede
De tot ce-n univers se pierde
De chin și cancer
De in și frângere.
Prin toate am izbutit a trece
Și-o stea am luat în palma rece
Și te iubind m-am îndrăgostit
De ochii tăi care au sclipit.
În largul mării m-am izbit
Sub cerul negru și golit
Iubindu-te pe tine
M-am renăscut pe mine,
Și-am învățat cum trecător
Nici timpul nu e răbdător
Să fim cum suntem
Să murim nedemn,
Să trecem prin toate
Căci toate sunt un semn.
Și suntem săgeata infinitului etern
Acel loc cu primate,
Unde focul dăinuie pe veci
Iar răul privește din noapte
Doi ochi misterioși
Ne transformă în șoapte,
Și suntem purtați printre gânduri
Printre vorbe deșarte,
Printre luni neumblate
Printre morți încă vii.
Ți-am căutat totuși
Ochii triști și pustii
Iar prin ei am simțit o boare,
Era a inimii vibrație.

Lasă un răspuns

