Un simplu A

Făcând proiectul pentru ora de engleză și folosind Sony Vegas 12 am zis că ar fi timpul să învăț și ceva After Effects și uite așa am dat peste tutorialul făcut de cei de la Creative Monkeyz și am zis să încerc să fac și eu un logo 3D că doar ce se poate întâmpla. Am urmărit entuziasmat fiecare pas și am zis că mă apuc de lucru; dar am amânat și reamânat dar în seara aceasta mi-am pus în cap să îl fac și uite că l-am făcut. În videoul de mai jos puteți vedea ce mi-a ieșit.

Lasă un răspuns

